Monday, February 21, 2011

Ex Libris

Tein Exlibriksen. Aiheena - tietenkin - keiju. Aikani piirtelin ja tällainen jugendneitokainen sitten syntyi, olen todella tyytyväinen! Olen haaveillut omasta Exlibriksestä jo ainakin parikymmentä vuotta, nyt sen viimein sain. Ja sitten vaan tulostamaan ja liimailemaan... kirjoja on koko seinällinen!

I made an Exlibris, a fairy - of course. I sketched and drew for quite a time, and this Art Nouveau fairy was the result, I like her a lot! I have been dreaming about my own bookplate for at least twenty years, now I finally have my own. Next I must do some printing and attaching to books... I have a whole wall of books!

5 comments:

  1. Kaunis! Jonkun kerran olen käynyt sivuillasi katselemassa kauniita töitäsi. Eipä voisi kuvaavampi olla Ex Libriksesi. Niin herkkä että ihan väristyttää ;)

    ReplyDelete
  2. Voi ihana Ex Libris. Sopii niin sinulle. Kuva on kuin sadusta. Minullakin on ollut aina haave omasta Ex Libriksestä, jäänyt vain haaveeksi.

    ReplyDelete
  3. Todella hieno Libris ja onnitteluni vähän myöhästyneesti myös kauniin keijusi ja saavutuksesi vuoksi, en ole aivan varma tuliko silloin onniteltua? Olen käynyt aina ihailemassa eri työvaiheita täällä kyllä ennemmin:)

    ReplyDelete
  4. Tämä on aivan upea! Art Nouveau on ehdoton lempityylini, mutta omissa räpellyksissäni en ole vielä kyennyt saavuttamaan tyylin henkeä. Olen virallisesti kateellinen. :)

    ReplyDelete
  5. Kiitos! Tykkään ihan hirveästi, ja voi miten tuntuu hienolta, kun kirjoissa on ikioma exlibris!

    ReplyDelete

Kiitos sinulle, joka jätät minulle tervehdyksen, ilahdun kovasti sanoistasi!

Thank you for writing a comment, it gives me a lot of joy to read your words!